Klubmodul henter siden
Christmas City Run
Tilmeldingsfrist er overskredet
Løbet foregår i mindre hold af 2-6 deltagere (inklusiv en holdkaptajn), som holdvis løber til de forskellige poster. Hvert hold skal have et holdnavn, som vil fremgå på startnumrene. I vil blive guidet rundt ved hjælp af en app, som leder jer til de forskellige poster, der er spredt rundt omkring i byen. Inden starten går, får I adgang og introduktion til appen, hvorefter det er holdets egen opgave at koordinere sin rute bedst muligt. 
 

Der afsættes 90 minutter til at få indsamlet beviser ved så mange poster som muligt. Det kan være en fordel at have ’gode ben’, men det kan være lige så fordelagtigt at være god til at strukturere sin rute mest optimalt. Holdet skal være i mål inden for tiden for at være med i rangeringen. Lokalt kendskab kan være en fordel men ikke en forudsætning. Som lokal kendt er det lettere ud fra ledetrådene at gætte, hvor nogle af posterne er placeret, men alle får udleveret et kort, hvor posterne fremgår.

HVORDAN FOREGÅR DET?
Løbet foregår i mindre hold af 2-6 deltagere (inklusiv en holdkaptajn), som holdvis løber til de forskellige poster. Hvert hold skal have et holdnavn, som vil fremgå på startnumrene. I vil blive guidet rundt ved hjælp af en app, som leder jer til de forskellige poster, der er spredt rundt omkring i byen. Inden starten går, får I adgang og introduktion til appen, hvorefter det er holdets egen opgave at koordinere sin rute bedst muligt.

Der afsættes 90 minutter til at få indsamlet beviser ved så mange poster som muligt. Det kan være en fordel at have ’gode ben’, men det kan være lige så fordelagtigt at være god til at strukturere sin rute mest optimalt. Holdet skal være i mål inden for tiden for at være med i rangeringen. Lokalt kendskab kan være en fordel men ikke en forudsætning. Som lokal kendt er det lettere ud fra ledetrådene at gætte, hvor nogle af posterne er placeret, men alle får udleveret et kort, hvor posterne fremgår.

HVEM KAN DELTAGE?

Løbet er for dig, som løber for sjov og for motionens skyld. Du kan deltage uanset niveau, og du sætter selv ambitionerne og tempoet sammen med dit hold. Hvis dit hold ønsker at gå meget af tiden, er det naturligvis også helt i orden. Dette betyder, at nogle hold kommer til at gå/løbe 3 km. og andre kommer op på omkring 12 km – valget er dit. 

EKSTRA JULESTEMNING

Sammen med startnumrene får I en julet løbetrøje og halsedisse, som kan forvandles til en nissehue. Så I er med til at bidrage til julestemningen i byen.

MÅLOMRÅDE

Vi laver et hyggeligt målområde på pladsen ved Bispetorv ved Aarhus Domkirke, hvor du kan hænge ud med dit hold og de andre deltagere. Under hele arrangementet vil der være løbsspeak ved værterne fra GoMorgen Aarhus på Radio go!FM.

Prisen er kun 199 kr. pr. deltager. 20 kr. af deltagergebyret til går ubeskåret til Julemærkehjemmet. Klubben giver 99 kr. + onlinegebyr i tilskud til startgebyret.

MEDALJE, JULE-LØBSTRØJE OG HALSEDISSE
Det er muligt at tilkøbe årets Christmas City Run 2022 medalje, som bevis på at du har gennemført Christmas City Run 2022!
Derudover har vi designet en jule-løbstrøje og halsedisse til jer.
Vi håber at I har lyst til at bære dem til Christmas City Run, så vi i fællesskab kan skabe julestemning i hele byen når I løber rundt. 

DET FÅR DU:

  • En anderledes rute med sjove poster
  • Fleksibiliteten ved selv at vælge, hvor langt du/I ønsker at løbe
  • En julet løbetrøje og halsedisse, så du kan løbe dig i julestemning
  • Startnummer med påtrykt holdnavn
  • Kaffe
  • Lækre snacks, i mål, efter løbet
  • Fed juleoplevelse i Aarhus City
  • Du donerer 20 kr. til Julemærkehjemmet
  • 4 gavemærker med motiver fra julemærker, så du støtter Julemærkehjemmene
  • Mulighed for at tilkøbe årets Christmas City Run 2022 medalje i træ
 
PROGRAM
 
HOLD MED START KL. 17.30
Kl. 16.30.-17.15          Holdkaptajnen afhenter startnumre og holdet koordinerer sin rute
Kl. 17.15                      Løbsspeak med værterne fra Go’ Morgen Aarhus på Radio go!FM
Kl. 17.22                      Opvarmning
Kl. 17.30                      1. gruppe sendes afsted
Kl. 17.34                      2. gruppe sendes afsted
Kl. 17.38                      3. gruppe sendes afsted
Kl. 17.42                      4. gruppe sendes afsted
Kl. 19.00-19.12            Alle deltagere er i mål – holdkaptajnen melder sig i infoteltet

Læs mere: KLIK HER 

Kontakt enten Tommy på mobil: 91567838 eller Anni på mobil: 40328813, hvis du har ændringer til din tilmelding.

OBS! Ved for sen afbud/udeblivelse skal du selv betale startgebyret medmindre en anden overtager startnummeret.  

Tilmeldte
0 /40
Tilmeldingsfrist
30.09.2022
Tidspunkt
07.12.2022 kl. 17.30 - 07.12.2022 kl. 19.30
Sted